Kursus- og konferencehotel

Kurser og konferencer

Hos Bautahøj Kursuscenter tilbyder vi rammer til ro og fordybelse, og vores 29 konferencelokaler giver samtidig plads til det arbejde, I naturligvis også kommer for at gøre.

Vi inviterer jer til at boltre jer i vores 90.000 m2 park og skov, på vores egen strand, sætte jer foran pejsen, tage en svømmetur i poolen eller træne i fitnessrummet. Endelig tilbyder Bautahøj gastronomi på højt niveau. Alt sammen kun 45 min. fra København lige ud til Isefjorden.

Vi er her for at give jer en god oplevelse, hvorfor vores personale har et stort fokus på tilgængelighed og på en opsøgende dialog med vores gæster, mens de er på ophold hos os. Vi ønsker at skabe de bedste muligheder for en masse smil og nærvær, og vi elsker at kræse om vores gæster både med fantastisk natur, mad lavet med kærlighed god atmosfære.

Med fantastiske konferencefaciliteter er vi til for at støtte op om jeres formål, og vi sikrer, at jeres ophold fungerer bedst muligt. Vi tager os af det praktiske, så I kan holde fokus. Kerneydelser som av-udstyr og gratis, og det trådløse internet er naturligvis også på plads.

Vi glæder os til at byde jer inden for i vores skønne kursuslokaler og uden for i vores fantastiske omgivelser.

Konferencehotel og overnatning

På Bautahøj er der mulighed for at afholde alle former for konferencer og kurser med overnatning. Vi tilbyder konceptet konferencedøgn med alt, hvad du har brug for af forplejning, overnatning og faciliteter. Dette er ideelt til afholdelse af firmaarrangementer som firmafester, kick-offs og produktlanceringer.

Læs mere om vores: Konference med overnatning

Lokaleoversigt, kapacitet og udstyr

Leder du efter det ideelle konferencehotel på Sjælland, vil du finde vores konferrencehotel i naturskønne Nordsjælland med en fantastisk beliggenhed, som helt sikkert vil inspirere jeres deltagere. Kontakt os i dag for at booke dit næste firmaarrangement med overnatning på Bautahøj.

Hos Bautahøj giver vi jer de skønneske konferencefaciliteter i Nordsjælland, der sikrer, at der er styr på alt ved jeres professionelle ophold, samtidig med at I befinder jer i afslappende omgivelser, der gør det muligt for jer at få bearbejdet dagens aktiviteter.

Vi har 29 konferencelokaler og 84 flotte og lyse værelser til indlogering. Vi har naturligvis også alt det nødvendige udstyr, en konference eller et kursus kræver med et minimum af projekter og lyd i alle plenumlokaler. Ved disse er der mulighed for tilslutning analogt, digitalt eller trådløst.

Læs mere om vores konferencefaciliteter her.

Priser

På Bautahøj ønsker vi, at du får den bedste start på dagen. Derfor sørger vi for hjemmebagt morgenbrød og lækre kaffe- og teprodukter hele dagen ved vores mødelokale. Vi tilrettelægger køkkenet og menuen efter jeres proces og ønsker.

Til jeres kursus eller konference er lokaleleje og AV-udstyr naturligvis inkluderet i prisen. Ved direkte henvendelse til Bautahøj gælder følgende priser for vores forskellige konference- og kursusløsninger. Det er naturligvis også muligt at benytte os som et konferencehotel til konferencer med overnatning.

  • Dagsmøde 9-17 – fra kr. 838,- inkl. moms pr. person.
  • Konferencedøgn 9-9 – fra kr. 2400,- inkl. moms pr. person.
  • Konference (1 ½ døgn) kl. 9-16 – fra kr. 3232,- inkl. moms pr. person.

Se alle priser her. eller læs mere om konference med overnatning.

Teambuilding

Få et afbræk fra møderne og brug omgivelserne til walk-and-talk under kurser eller som kærkommen opladning mellem mødepunkterne. Dertil er det helt oplagt at bruge omgivelserne som kulisse for kreativ teambuilding. At mødes uden for arbejdspladsen væk fra hverdagens stress og jag giver god anledning for teambuildingaktiviteter.

Hos Bautahøj har vi en række dygtige og kompetente samarbejdspartnere, der kan hjælpe jer med gode teambuildingsoplevelser. Disse samarbejdspartnere tilbyder alle et stort udvalg inden for teambuildingsaktiviteter samt coaching og feedback til personlig udvikling. Alle vil de hjælpe jer til en fantastisk helhedsoplevelse på jeres kursus eller konference, og I tager tilbage på jeres arbejdsplads med en større følelse af samarbejde og fælles forståelse.

Læs mere om teambuilding her.

Anderledes pauser

Prøv noget nyt og lad os stå for nogle anderledes pauser, når I trænger til et break fra jeres møde, konference eller kursus. Vi har sammensat forskellige pauser, I kan vælge imellem, der både gør godt for ganen, hjernen og hyggen. Vælge blandt andet mellem:

  • Bålhygge
  • Strandhytten
  • Smagning i vores egen vinkæler
  • Lanternetur til stranden inkl. Drink
  • Petanque med bobler

Læs mere om mulighed for anderledes pauser her.

DKBS – Danske Konferencecentre

Danske Konferencecentres Booking-Service A/S er ejet af foreningen Danske Konferencecentre og har til formål vederlagsfrit at tilbyde kunder rådgivning og reservationsservice ved afholdelse af arrangementer hos Danske Konferencecentres medlemmer.

På denne måde spares både tid og besvær. Sekretariatet formidler kontakten til det center, der bedst matcher de opstillede krav og ønsker, hvorefter kommunikationen fortsætter direkte mellem kunden og det valgte center, så bookingen kan foregå nemt og smertefrit.

Læs mere om DKBS her.

Det siger vores gæster

Vi har gennem tiden haft mange tilfredse gæster. Her er et lille udpluk af dem:

Vi talte faktisk om, at vi sjældent havde været et sted, hvor stemningen på den måde gennemsyrede arbejdspladsen. Alle medarbejdere virker til at være glade og stolte over arbejdet og arbejdspladsen. Det er svært at opnå, og rigtigt dejligt som kunde”.

Søren Bøgen Andersen, Delivery & Project Director fra Nordic Insurance Software.

“Jeg vil fremhæve intimiteten…man føler ikke man er på et stort og upersonligt sted. Man føler sig virkelig i centrum på den gode måde…..:-).”

Jeanette Dam fra DR.

“Det er altid en fornøjelse at afholder kurser og møder på BAUTAHØJ. Personalet gør deres yderste for, at alt fungerer under de professionelle rammer, dejlig mad for alle og pragtfulde omgivelser. Som ansvarlig for et arrangement, er det dejligt at opleve, at serviceniveauet er yderst tilfredsstillende”.

Joan Ahm, HR Manager fra Haldor Topsøe.